Stjärnklart!

Varit uppe i Högbyn så här på småtimmarna & kollat på stjärnorna, trevlans! ;)
Nyfikna, då får ni allt vara det! :)

Dagen har sprungit iväg, inte varit hemma på hela dagen.. inte haft tid att tänka en enda sekund, underbart! :) Älskar när man har nånting att göra hela tiden, så man slipper få tiden över till att fundera & tänka så mycket för det kan göra mig galen, mer galen än vanligt då ;)

Kom hem för en stund sen, ligger nerbäddad och ska snart sova.. det dröjer väl inte förrän resten av hushållet vaknar och lär väl försöka sova några timmar innan dess! :) Inatt skippar jag vattenglaset bredvid sängen så jag slipper vakna av en kall dusch.. klantig, jag vet! :)


Dags för sängen, så man är utvilad imorgon.. alla fall någorlunda! :)
Gonatt & Sov gott! ♥
Pöss


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: