Sjukling!

Lika tomt här som vanligt, ni borde inte vara förvånade vid det här laget? :) Har hänt massor runt omkring mig på sistone men har inte haft orken till att blogga eller överhuvudtaget tänka på vissa saker.

Som sagt det har hänt en hel del sen jag bloggade sist, mycket tråkigheter men endå en hel del roliga saker.. men orkar inte berätta om det nu, eller huvudtaget. Vädret har varit underbart, varmt & soligt! :)

Just nu är jag sjuk, eller ja för tillfället har jag alla fall ingen feber men käkar pencillin och ska göra det i tio dagar.. värdelöst, bara för att man har massa saker planerade i helgen men det är väl helt enkelt som det är! Känner mig alla fall piggare än vad jag har gjort dom senaste två dagarna, haft hög feber och taggtråd i halsen.. det går åt rätt håll alla fall, så snart är jag pigg & kry igen! :)

Fredag idag, ska nog åka till Falun ikväll om inte febern kommer tillbaka vill säga.. träffa bror och hämta lite alkohol! :) Fint det! Annasr ska jag bara kurera mig, ligga i soffan & lata mig.. det får man när man är sjuk! :) Vill ju vara pigg imorgon, crusing i Sala ju! :)

Nej, nu har nu får jag äntligen äta frukost.. hungrig som en varg, inte ätit ordentligt på två dagar!
Ha en bra dag, njut av solen! :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: