Nyvaken & trött!

Nyss vaknat eller ja, blivit väckt kanske det heter.. när hushållet slår upp ögonen ska det skramlas och tv ska vara på högsta volym, så sova får man göra i graven helt enkelt! Riktigt trött men det är väl självförvållat antar jag, när man ska vara en liten nattuggla! :)

 Solen lyser ute, härligt! :) Känner mig riktigt mycket piggare idag än vad jag har gjort dom senaste tre dagarna, skönt att det går åt rätt håll alla fall. Riktigt sugen att ta en promenad i solen men vet inte om krafterna räcker till det, får se efter jag har käkat frukost..

Kanske tar mig det här hushållet en sväng till Norberg och kikar lite på marknaden, inte jätte intresserad av marknaden men sjukt sugen på brända mandlar! :) Haha! Så får det nog bli!



Snart gått en timme sen jag tog pencillinet, så lika bra att passa på att käka lite frukost innan illamåendet kommer!

Ha en bra valborgsmässoafton! :)
Puss & Kram


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: