Ingen bakfylla här inte!

Nejdå minsann, Fröken Romppainen är pigg och alert eftersom jag valde att ta en lugn hemmakväll med film och godis igår! :) Härligt! Kollade på film med syster & hennes kille igår, Paranormal Activity 2 igen och trots att jag sett den och vet precis vad som händer så blev jag minst lika rädd den här gången! Lättskrämd, jajjemen det är bara förnamnet det men ändå ska jag se skräckfilmer.. haha! :)

Efter att ha sett skräckfilmen igår, räknade jag med att inte kunna sova inatt och mycket riktigt.. mardrömmarna har varit riktigt läskiga inatt och det känns som jag vaknat en gång i kvarten kallsvettig och livrädd! Så ja, pigg och utvilad är jag verkligen inte trots en lugn kväll igår.

Väntar på att Sandra ska höra av sig, ska träffa henne & Saga för hemma här går det ju inte att vara.. den ena är fasen surare än det andra, herregud! Ge mig min lägenhet tillbaka nu! Just nu önskar jag verkligen att jag får svar från utbildningen jag sökt, så jag slipper det här dårhuset.. håll tummarna!

Nej, ska göra mig ordning för dagen.. sitter fortfarande här i pyjamasen, nog för att det är riktigt skönt men ja man kan ju inte springa omkring i den hela dagen! :) Haha!

Ha en bra lördag! :) ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: