Piggare idag?

Nej, det är tveksamt..
till råga på allt har jag fått rethosta,
det värsta som finns!
Gör mig frisk nån, nu!

Sov det går inte och det är inte på grund av förkylningen,
nej man har en syster som ställer väckarklockan på typ 5 varje morgon
men hon går inte upp förrän halv 7..
Alltså klockan ringer konstant var femte minute i en och en halvtimme!
JAG BLIR GALEN!

Får väl passa på och se massa filmer idag, när jag är vaken så tidigt
och bara lata mig på soffan.
Tänker inte gå utanför dörren idag,
eller tänker rättare sagt inte gå utanför dörren förrän jag blir frisk!
PUNK SLUT!

Fixa lite gott te & se film nu..
och får väl vara snäll och se till att den där lillskiten kommer till
skolan nån gång så man får lugn och ro! :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: