Ler & allt är underbart! :)

Allt är så himla bra nu,
finns lite småsaker som kunde varit bättre
men livet är underbart trots det! :)
Jag är på toppen humör, mår bra, har världens bästa vänner
och är pepp som fan!

Mina dagar består av att gå runt & le, känns det som..
Jag är så glad hela tiden och har en underbar känsla i kroppen!


Nu ska jag hoppa i gympagojjorna, sätta på musiken
& ge mig ut på en morgonpromenad i solen! :)

Har lite kvar till min målvikt,
men snart är jag där! :)
Bara lite muskler som fattas nudå! ;D




Kommentarer
Jenny

LÖV u gumman<3

2010-09-23 00:17:24
Catta

Du är jätteduktig.

Hur länge har du hållit på?

Har du några bra knep att dela med dig av?

Catta

2010-09-24 11:13:52
URL: http://www.cattastrofcatt.blogspot.com
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: