Farmor <3

Lilla söta Farmor,
lämna mig inte nu <3
Igår när jag såg dig,
insåg jag verkligen att du lämnar oss snart..
Fast jag vet att det är det nu vill,
du vill till Farfar..
Jag älskar dig! <3

Mina vänner är bäst,
dom får mig alltid på bra humör och finns där jämt! <3

Igår ville jag egentligen bara vara hemmea,
men insåg ganska snart att det skulle inte gå..
Skulle bara vara ledsen hela tiden,
med all rätt egentligen..
men inget blir bättre.
Jag träffade flickorna och umgicks med dom,
dom fick mig på bra humör så gått det gick alla fall!
Jag hade riktigt kul igår!
Tack! :)


Ska nog gå en sväng till Farmor idag också,
känns så bra att sitta där och hålla hennes hand en stund..
Sen får jag se vad lördagen erbjuder mer :)


Nu, frukost & dusch! :)


Ha en bra lördag vänner!
Pöss


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: