Tack för igår..

...det var kul & behövligt! :)
Trots att humöret gick upp och ner så hade jag kul igår,
eller jag försökte alla fall och jag tror jag lyckades tänka på nåt annat för en stund.

Fast känns dock som att det där med att festa inte alls är lika kul längre,
är nog fasen hellre nykter..
Så från och med nu så är det nyktert för Fröken Romppainen som gäller,
har nog fasen roligare då! :)


Börjar verkligen inse vilka som är ens vänner,
och ni som finns där.. ni är bäst! <3
Nya vänner har jag fått & några vänner har försvunnit!


Idag är det söndag, segsöndag
och som vanligt på söndagar är det tvkväll hos Sandra,
Jersey Shore på schemat! :)
Ska försöka piggna till lite här,
sen gå och möta Sandra :)


Pöss på er!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: