Onsdag.. Trött, fundersam & slut som människa!

All min ork är totalt borta,
hur mycket jag en anstränger mig för att göra nåt är det ända jag
tänker på att sova, sova, sova!
Jag är seriöst trött konstant,
jag tycker jag sover bra om nätterna
men ändå måste jag vila middag som en annan pensionär för att hålla mig vaken längre än 19!
Phu, jobbigt!

Den här onsdagen har inte erbjudit allt för mycket,
segare dag får man seriöst leta efter.. värre än bakis söndagar!

Just nu är det en hel del funderingar i mitt huvud..
och nedräkning till begravning.
Känns som allt händer på samma gång,
från att ha varit den gladaste flickan på jorden,
så förändrandrades allt på en natt och oturen har förföljt mig!
Hoppa på att det vänder snart,
det gör det.. när allt har lagt sig bara,
när man får ett avslut på allt!

Nu ska jag ta och krypa ner i soffan med mitt te, kika lite på tv
och tro det eller ej, trots min powernap på två timmar nu på kvällen
så tänker jag nog krypa ner i sängen tidigt!



Ha en bra kväll!
Pöss


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: