Onsdag.. Nej, Tisdag!

Dagvild är väl bara förnamnet, haha!
Trodde det var onsdag idag :)

Tycker förövrigt att det är ganska kul och blogga,
jag har kanske inte så mycket att dela med mig av just nu
då mitt liv är ganska tråkigt.. haha! :)
Men äsch, skriver mest för min egen skull! :)

Vädret är trök idag,
hade tänkt ta en promenad i morse när jag vaknade med
vädret fick mig att stanna inne..
Och ja jag vet att det inte finns nå dåliga väder,
bara dåliga kläder.. Haha! :)
Men regnrusk är ingen höjdare att knata runt i!

Ska träffa JennyPenny sen,
blir en sväng på stan skulle jag tro..
Sandra & Saga hakar nog också på, trevligt! :)

Nu ska jag slänga i mig lite lunch,
ett evigt ätande på mig nu för tiden!
Haha! :)

Förresten nån som skulle kunna hjälpa mig och fixa
sidan där kommentarerna visas.. allt är snett & krokigt? :P




Pösspöss!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: