Nattuggla..

...som vanligt nu för tiden! :)

Kom hem från Sandra för en stund sen,
tog sällskap med isbjörnarna hem! ;P
Brr, riktigt kallt ute..
Sitter och värmer mig under en filt & en kopp varm oboy,
myyys! ;D
Bara sällskapet som fattas här, men Bonzo får väl duga! ;)

Har varit en helt okej dag..
Promenerat med Sandra, lättat hjärtat lite och skvallrat lite..
behövs ibland! :)
Sandra och jag är så lika, nästan skrämmande ibland..
tänker/säger saker samtidigt och framför allt har vi lika dålig humor!
Haha! :)




Snart är det fredag..
Klumpen blir större i magen för varje dag det närmar sig,
ett sista färval av dig farmor och det kommer bli så jobbigt..
Fast jag vet att du har det bra där du är nu!
Saknaden är enorm! <3


Nu ska jag svira om till mjukisbrallorna,
borsta tänderna och snart dansa till sängen!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: