Morrhåren..

..börjar jag sakta men säkert få upp igen,
allt tar sin tid.
Det gäller bara att försöka glädjas åt småsaker,
ett litet sms kan få en på så sjukt mycket bättre humör.
Sen alla vänner runt omkring hjälper självklart till också!

Just nu går jag mest och väntar på begravningen,
två veckor kvar.. känns som en evighet,
men det är ju bara för att man väntar på den
och man får ett sista farväl.
Kommer bli riktigt jobbigt!

Känner mig konstant trött, kanske inte så konstigt..
mycket tankar och funderingar just nu,
som gör att man sover oroligt.
Känslan av att vara utvilad när man vaknar finns inte,
skulle kunna sova i flera dygn känns det som.


Hittade en bild på mig & farmor från min student.
Åh, vad jag saknar det och vad jag saknar farmor när jag ser den här bilden!



Vila i frid, farmor! <3
3 oktober 2010


Nu ska jag ta och tag i disken
och se vad kvällen erbjuder! :)

Ha en bra kväll vänner! :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: