Mary Kay, Promenad & Ett Besök På Akuten..

..Så kan det gå..

Var på hudvårdsparty igår, hos Malin..
Första och sista gången om jag säger så,
allergiskreaktion gånger tio.
Hela kroppen började klia och jag såg ut som en prickig korv,
trodde kliandet skulle sluta men efter tre timmar ringde jag sjukrådgivningen
och dom tyckte jag skulle åka raka vägen till akuten.
Sagt och gjort!

Efter ett besök på akuten, en allergitablett, nån sorts hutt & ett recept
var det bara att åka hem,
allergireaktion.. Aldrig mer hudvårdsparty!

Hann med en promenad med Michelle, Jenny Sandra & Saga igår också,
trevligt och idag går vi igen, eller hur flickor? :)

Nu ska jag ta och göra iordning lite lunch,
köttfärsgratäng står nog på schemat idag! :)
Mumma!

Ha en bra dag! :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: