Klumpen..

..i magen växer,
imorgon ska vi ta ett sista farväl av dig
och det kommer bli jobbigt!
Saknar dig så.. <3

Idag har släkt från Finland kommit hit,
kul jul att man inte fattar ett ord finska :)
Haha!


Håller på och tvättar lite,
alltid lika kul eller inte..
Tur det går undan när Fröken Romppainen
är i farten! :)

Igår var jag hos Sandra & Saga hela dagen,
alltid lika kul! :)
Men en sak är säker, Sandra.. jag ska ha revansch,
jag ska minsann vinna! :)
Jag får väl tjyv träna eller nåt, synd bara att det är du som har spelet! ;P
Haha!


Nej, nu ska jag plocka undna lite här..
Plugga finska eller nåt,
nejdå men slita mig från datorn alla fall! :)

Ha en bra torsdag!
Pöss på er!



Kommentarer
Anonym

mina tankar går till dig i morgon hjärtat<3 lOVE YOU

2010-10-21 23:26:21
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: