Känner mig..

..helt tom idag,
igår fanns så mycket känslor inom mig och idag är jag helt tom.


Sovit riktigt dåligt inatt,
dröm om farmor och begravningen..
Vaknade av att jag grät,
fytusan så jobbigt.
Trots ett sista farväl igår kännas allt så overkligt,
jag vill nog inte inse att du inte finns mer..
Jag vill ha dig här bland oss,
som du alltid ha funnits! <3
När jag går förbi där du bodde,
tittar jag alltid in genom fönstret och hoppas
att du ska sitta där och vinka åt mig som du brukade..
Lär inte ske,
Farmor du är så saknad! <3




Får se vad den här lördag erbjuder,
nyktert och lungt blir det alla fall..
Partysuget har försvunnit helt,
vilket är skönt! :)
Kanske träffa bästa? <3


Ska ta och göra nån nytta här hemma,
dusch & fix..
Sen får vi se vad som hittas på,
ha en bra lördag vänner! :)

PÖSS!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: