Jublar..

...nästan!
Första morgonen på evigheter som jag vaknar pigg & utvilad,
och till och med två timmar före klockan.
Inte illa! :)

Började morgonen med en powerwalk i höstsolen & kylan,
var lite kallt men man gick sig varm.
Härligt! :)

Idag är det fredag, känns dock inte som det..
varit väldigt dagvild dom senaste dagarna,
haft mycket att tänka på och funderat en massa..
Har kommit fram till att allt gammal som har hänt, har hänt..
finns inget jag kan göra åt det och nu blickar jag framåt.
För det är väl så man ska göra?
Jag är den jag är och gör som jag vill och tycker är bäst,
nån som har nåt emot det..
Bryr er inte!

Får se vad den här helgen erbjuder,
en lugn helg blir det alla fall..
inte ett dugg sugen på party,
skulle lätt kunna ligga i soffan och se film hela helgen,
bara för att! :)

Jag vet mycket väl att du bara utnyttjat mig,
och jag har svansat efter dig..
men det är slut med det,
jag tänker inte låta nån leka med mina känslor igen.
Aldrig!
Ändå blir jag knäsvag när jag ser dig, phu!


Nu ska jag dansa in i duschen,
fixa lite & sen laga lunch! :)

Ha en bra fredag!
Pöss


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: