Funderar..

När jag är för mig själv och det finns tid att fundera,
så funderar jag en hel del..
Ibland för mycket,
funderar nästan sönder saker.
Negativa som positiva saker,
det spelar liksom igen roll.

Idag är en sån dag..
Fast mest positiva funderingar.


Nej, nu ska jag mysa ner mig i soffan..
Käka lite mer morötter & kika tv! :)
Tycker det är riktigt kul och blogga,
men just nu händer det inte så mycket i min vardag
så blir oftast ganska tråkiga inlägg,
fast vad gör det..
Jag bloggar ju mest för min egen skull! 


Jag känner mig så äcklig & ofräsch,
fytusan!

En liten flicka helt ensam står
i hennes ansikte syns tårarnas spår
Varför ska livet vara så svårt
aldrig lätt utan bara hårt
Varför är vägen så svår att se
allt hon vill göra är att skratta och le
Hon går runt och önskar så mycket mer
bara väntar att någon bakom masken ser
Men allt eftersom, tiden den går
hon märker att ingen henne förstår

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: