Torsdag..

Torsdag idag och snart är det helg igen,
förstår inte riktigt vart dagarna tar vägen..

Grejat lite hemma idag och agerat kock,
hemmagjorda färsbiffar.. mums! :)
Funderar på att ta en kväll hemma i soffan,
bara kolla film och mysa..
All ork i kroppen har försvunnit,
känner mig trött hela tiden.. måste vara årstiden.


Tycker förövrigt att det är riktigt tråkigt att vissa människor förändras så mycket,
speciellt när dom umgås med nån som påverkar dom så mycket..
Jag förstår precis hur vissa av mina vänner menade med mig tidigare,
jag såg det inte då men jag ser det nu..

Tråkigt men antar att det bara är att gilla läget!


Nu ska jag leta rätt på nån film som jag kan kika på,
fördriva tiden och sova tidigt ikväll!




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: