Tävling! :)

Är med i en tävling om att vinna en Sony Ericsson Xperia, ta chansen och vinn du också! :)

Gå in på den här länken
http://vinndinxperia.feber.se/

Skriv din motivering till varför just du ska vinna,
posta den på Facebook, Twitter eller som jag gjort min blogg! :)

Vad väntar ni på ta chansen nu! :)

Så här lyder min motivering:

Efter att alltid ha haft en Sony Ericsson införskaffade jag mig en Iphone, mitt sämsta val någonsin.. telefonen krånglar bara och jag ångrar att jag bytte från Sony Ericsson till Iphone och vill nu mer än gärna byta tillbaka till Sony Ericsson och ser det här som en chans att göra det och förresten eftersom jag alltid är på språng nånstans ser jag det här som en möjlighet att hålla kontakt med vänner & familj på tillexempel Facebook.. ;)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: