Glaaaaad! :)

Idag är jag lite bakfull men känner mig så otroligt glad, vet inte riktigt men det spelar väl egentligen ingen roll.. Eller? :) Trivs väl helt enkelt med allt som det är just nu.. julen närmar sig, jag har världens bästa vänner & familj.. Tack för att ni runt omkring mig får mig att må så bra!

Fredags kvällen tillbringade jag med vänner, drack lite och hade det allmänt trevligt! :) Ångrar mig dock lite att jag drack igår, när huvudvärken gör sig påmind idag.. haha! :)

Får se vad den här lördagskvällen erbjuder, sjukt partysugen trots att jag är lite matt i pälsen.. ska umgås med bästa alla fall! :) <3 Sen vad vi hittar på får vi väl se.. det visar sig som sagt.




Känner mig en aning förvirrad och känner att jag kanske inte riktigt räcker till.. önskar ibland jag vore klonad och kunna finnas där tjugofyra timmar om dygnet, året om! Men tro mig, jag gör så gott jag kan! :)


Kommentarer
Jenny

DU är bäst! OCh man kan inte vara tillgänglig till alla jämt! :) Var bara den du är så är det bra! Älskars dig! <3

2010-11-27 15:32:59
Sara

Svar: Du är minst lika mycket bäst! tack för att du finns.. love you! :) <3

2010-11-27 16:35:03
URL: http://sarar89.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: