Förkyld?

Vaknade upp med täppt näsa, halsont & huvudvärk.. Förkylning på gång kanske, jag hoppas jag klarar mig!

Lördagskvällen tillbringades på Ringvägen med Sandra, Saga, Ida och Malin, spelade Wii, kollade Jersey Shore och skrattade så vi fick ont i magen.. Haha! Den som hade hört våran diskussion igår hade seriöst skakat på huvudet och tyckt vi var dumma i huvudet, vet inte riktigt hur vi kom in på det ämnet men kul var det :)
Träffade Jenny, Emelie & Linda en sväng också innan Jenny skjutsade hem oss.. Trevligt, men futusan så dött det är i Fagersta.. Blö! Ge mig ett jobb och jag flyttar! :)

Söndag idag, det innebär tvkväll på Ringvägen.. Jersey Shore på schemat, går bara inte och missa det! :) Ska ta och fixa lite lunch till familjen snart, magen kurrar.. Får se vad det blir idag :)


Förresten i det här hushållet får man fan aldrig sova, jag blir galen.. är det inte nån som går i sömnen och härjar omkring så är det nån som börjar dammsuga i ottan.. Herregud säger jag bara!


Ha en bra söndag!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: