Eeeeeeeeeeeko!

Här var det minsann dåligt med inlägg, antar att jag haft annat för mig.. inte för jag har gjort så mycket vettigt men tydligen så har inte tiden för bloggen funnits! :)

Har faktiskt hänt så mycket alls i mitt liv sen sist jag skrev, har en ganska grå och trist vardag för tillfället med vissa små guldkorn som förgyller mina dagar. Småsaker kan göra en så glad! :) Man måste bara uppskatta dom på rätt sätt, helt enkelt.

Onsdag idag, dagarna går fort.. tittade ut genom fönstret i morse, såg att det snöade. Jag vill verkligen inte ha mer snö, vintern är inte riktigt min årstid. Då har jag nog hellre en lång höst för hösten är så mysig :)


Drömmer helt sjuk drömmar om nätterna, vaknar kallsvettig och livrädd.. rädd för att somna om och drömma samma saker, så senaste tiden har det inte blivit så jätte mycket och bra sömn! Jag vill bara sova en hel natt, slippa mardrömmar och vakna med ett leende, det är allt jag begär! Känns som jag håller på och blir galen..

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: