Blickarna framåt!

En tung sten ramlade från mina axlar igår, så skön och nu blickar jag bara framåt! :) Det som har hänt, har hänt.. finns inget att göra åt det mer än att se framåt och tänka positivt!

Minns gårdagen, dröm om morgondagen & lev idag! <3

Nu är min blogg som den ska igen, inte bara en vit internet sida.. skönt, trodde hela bloggen hade försvunnit.. Phu! Finns ju en hel del minnen här i bloggen, både bra och dåliga.. kan vara kul att gåtillbaka och titta nån gång framöver :)

Ha precis gjort mig iordning, ska snart åka till Hedemora och hämta bästa syster, som vanligt på fredagar.. hon var inte här förra helgen så lite har man allt saknat henne! :) Får se vad helgen erbjuder, men ikväll blir det nog minsann nån öl och trevligt sällskap skulle jag tro.. fint det!


Nu står pappa och stampar i hallen, dags att åka..
Hörs kanske sen, pöss!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: