Sooool..

och jag sitter inne,
inte för att jag är rädd för solen
utan mest för att pollenallergin är riktigt jäklig nu.
Jag nyser, snorar och ögonen rinner..
Jobbigt!

Dom senaste dagarna har varit toppen,
jag & Sandra har pratat en hel del..
om allt möjligt.
har kommit på att vi är väldigt lika,
vi har varit med om liknande saker
och upplevt en del lika saker.
Tycker det är lite otäckt att en människa kan vara
så lika,
men otroligt glad att jag och Sandra är så bra vänner :D

Vet inte riktigt vad denna dag erbjuder,
men ska försöka ta mig ut i solen
och njuta lite trots att det är jobbigt med all pollen.

Förresten har jag nog gett upp,
det lönar sig liksom inte att lägga ner nån energi
och det känns som magkänslan jag hade förut
bara hade mer och mer rätt.
Tiden får helt enkelt utvisa vad som
händer och sker...
Jag lägger alla fall inte ner nån mer energi!
Här är jag, här finns jag! :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: