Nystart!

Bloggen har vilat ett tag, & jag har nu tagit bort alla tråkiga deppiga inlägg,
det som skrev förut är bara tråk endå!
Nystart på bloggen!

Lever mitt singelliv som jag är skapligt trött på,
vill träffa min drömprins
men hur många grodor ska man behöva kyssa innan han dyker upp?

I fortsättningen ska bara sånt som gör mig glad, får mig & skratta & le
skrivas i bloggen! :)

Händer mycket skoj i mitt liv just nu,
umgås med vänner som jag inte umgåtts med på lääänge.
Åh, vad jag har saknat det! :)

Tänker mycket på helgen som var,
massa saker som får mig och le & vara glad!
Vem vet, det kanske är nån som får mig att le speciellt mycket? ;)
Skrattar en hel del åt mina små roliga uppdateringar som skickades under
kvällen till mitt penntröll, haha!
Vart får jag allt ifrån egentligen? :)
Har varit väldigt många roliga helger men inget slår nog fasen Eskilstuna med Maria, mitt lilla penntröll..
var länge sen jag hade så skoj &
massa skoj människor träffa vi på.. :)

Nu ska jag fortsätta vara glad & le tills jag tillslut däckar i soffan! :)
Ha en bra kväll
& släng in nån kommentar ibland!


Puss & Kram


Kommentarer
Jenny Järvistö

Sötaste Sara! :) jag är väldigt glad över att vi fått kontakt igen, å det har jag säkert sagt många gånger, men det går inte att säga för ofta! :)

Jag kommer följa din blogg!:) <3<3

2010-03-22 21:10:21
URL: http://jenjar.soclog.se/p/
Sara

Svar: Sötaste Jenny! :) Jag är också väldigt glad över att vi har kontakt igen, det går verkligen inte att säga för ofta.. :D

Fint, då har jag en trogen läsare! <3<3

2010-03-23 09:55:21
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: