Några av dom roliga uppdateringarna..

Första roliga uppdateringen som skickades
var när vi kom till den första festen & hade
varit där en stund:


Andra ölen slinker ner som den ska,
börjar känna mig kissnödig
men toaletten verkar vara upptagen.
Hm, hur löser jag detta?
Tar en tredje öl & blir mer kissnödig
eller? :)

Lite senare fick hon ytterligare en
uppdatering, när vi hade fått i oss
lite mer av det goda och kommit
till nästa fest.. :)

Känns som om den här festen
suger pung, vad ska jag göra för
att liva upp stämningen.. Hm,
dansa på bordet.. nej, fan inte
min stil det jag avvaktar ett tag ;)

Sen vet inte jag vad som händer
med uppdateringarna, kanske blev lite
för mycket av det goda och det
glömdes bort helt enkelt.. Haha!
Men dom två uppdateringar som
jag fick iväg hade hon skrattat åt
& hon undrade vart jag fick allt ifrån..
Om jag endå visste det, jag har mina
bra stunder helt enkelt.. haha! :)
Nu kommer dom inte på flera år! ;)

Säkert ingen som förstår sig på min &
Marias humor ändå! :D
Brukar vara så!



 

 


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: