Magkänsla..

Min magkänsla säger mig en sak,
men huvudet en annan..
Skruva av huvudet & följa magkänslan,
kan man det?
Haha!
Som mitt favorit citat säger för tillfället,
Sök kärleken och finn den aldrig,
fly kärleken och den förföljer dig!
Då kanske jag ska strunta i den för tillfället,
så dyker den upp när jag minst anar..
Så får det bli! :)

Jag har värsta bloggsuget hela tiden
men ingen fantasi vad jag ska skriva :)
Tom i bollen!

Är hos pappa en sväng,
man får väl offra sig och hälsa på lite ibland :)
Snylta internet samtidigt!
Haha!

Helgen blir förresten, lugn..
Åh, nej jag har inte feber.
Bara så fruktansvärt trött på att festa hela tiden,
finns massa andra skoj saker att göra :)
Så nån som vill hitta på nåt?
Lutar åt en massa film och slö i soffan.
Några filmförslag mina vänner?

Nej, nu ska jag vara lite social här innan jag går hem
och umgås med Sandra! :)

Ha en bra kväll hörrni,
puss & kram!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: