Hot, hot, hot!

Du är hot! ;)

Sen är det ju riktigt varmt ute också,
man ska väl inte klaga
men det här är olidligt..

Livet leker,
Fröken Romppainen är mest glad hela tiden! :)
Kan fan inte bli bättre!

Den senaste tiden har det varit massa bravader & äventyr,
alla äventyr med bästa Jenny såklart! :)
Vad skulle jag göra utan henne?


Har tyvärr insett att den senaste tiden
har jag bara träffat stolpskott,
riktiga nötter som inte har vett innanför pannbenet.
Så nu har jag bannemig, lagt allt som har med killar på is ett tag,
orkar inte få fler idioter efter mig!
Punkt slut!

Fast okej, alla har väl inte varit stolskott..
Speciellt inte duuuu ;)


Nej, nu ska jag träffa Sandra & sötaste Saga..
Ha en bra dag! :) 





Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: