Glaaad! :)

Livet är bra underbart nu,
trots det varit mycket nu ett tag så mår jag bättre än någonsin! :)
Kan fan inte bli bättre!
Jag är glad & lycklig.

Värmen tar nästan kol på mig, men kvällsdoppen om kvällarna
 gör att jag överlever! :)


Jag är så glad över alla när och kära som finns omkring mig,
min familj & vänner.
Så himla glad att jag & Jenny blivit så bra vänner,
vi mot världen!

På lördag ska jag på kryssning, hoppas på fint väder! :)
Var ett tag sen man var på kryssning, ska bli riktigt kul!

Nej, sol ute.. dags att bege sig ut! :)
Ha de bra!


Kommentarer
Sofia

Kryssning fan va skoj! Hoppas du får en bra resa =D!

2010-07-14 17:43:00
URL: http://sofiamariahelena.blogg.se/
jenny

ja, det är vi mot världen, bästaste sara. utan dig vore det fan inget! <3 <3

2010-07-14 17:43:36
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: