Trött i mössan!

Tisdag idag, hela dagen.. Fröken Romppainen är trött i mössan, två timmars sömn inatt och jag är mer död än levande. Kämpar för att hålla mig vaken så jag kan sova inatt istälet och förhoppningsvis ska väl inte det vara nåt problem, då blr jag fan galen!

Tillbringade hela förmiddagen på sjukhuset med Malin, dagens sjukvård.. ett evigt väntande, fytusan! Efter en seg förmiddag på sjukhuset promenerade jag till Ringvägen för en fika och där blev jag kvar ett tag.. en snabbfika hade jag tänkt mig men icke! :)


Nu lär jag slänga nåt min kurrande mage och hitta på nåt att göra för att hålla mig vaken! :) Pöss!



- You know you’re in love when you can’t fall asleep because your reality is finally better than your dreams..

Kommentarer
Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-07 19:11:43
URL: http://millahoman.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: