Snö & solsken! :)

Idag är det riktigt kallt ute, mn tycker det är lite mysigt att titta ut endå.. solen lyser och snön ligger och gnistrar på backen! :)

Vaknade för en stund sen, försökt sova igen alla förlorade timmar sen natten innan men lyckas ju alltid fastna framför tvn halva natten. Hur trött jag än är så håller tvn mig vaken, eller ja rättare sagt OC.. Självförvållat,
jag vet men alltid när man ska stänga av så hnder det nåt spännande och det är omöjligt att stänga av :)

Sandra har äntligen hittat hem och ska nog träffa henne och Saga en sväng idag,
dom är saknade minsann! :)
Annars tänker nog jag hålla mig inne idag,
man går gärna inte ut frivilligt när det är 18 minus ute.. brr!


Ha en bra dag vänner!
Pöss


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: