Mysiga onsdag..

Tycker kvällarna blir så mysiga nu på vintern när man har julpyntat, man känner ett lugn inom sig! :) Jag har inte vait en favorit av julen sen jag var lite men känns som den här julen kommer bli helt okej, trots att vissa nära och kära har lämnat oss och tittar ner på oss från himlen istället.. ♥

Tänker nog tillbringa min onsdags kväll i sängen, ligga och nöta ännu fler avsnitt av OC.. börja på säsong två! :) Wiihoo! Är helt fast i serien, kollar OC varje kväll när jag lägger mig och ska sova.. fastnar i flera timmar och det har ju innebärt att sömnen fått lida en hel del, men det är det fasen värt! :) Haha!



                     Har förresten gjort bloggen lite julig också, små söta tomtar! :) Vad tycker ni?


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: