Käääär?!

Ja, det påstås det.. eller ja, bästa Jenny tror det! :) Hon är för go den där Fröken Järvistö! ♥ Ingen kärlek här inte, eller ja de skulle väl vara till min håriga kamrat som jag kryper ner med varje kväll då.. min stora kärlek Bonzo! ;)

Dagen har inte varit så händelserik, handlat & klikat en massa avsnitt av OC.. ett evigt tjat om det där OC alltså, haha! :) Hann ju med en lite powernap också, annars hade jag nog sovit vid det här laget.. skönt med en powernap och speciellt med såna där underbara drömmar, synd man måste vakna mitt i allt bara :)


Nu ska jag värma lite te, fixa lite apelsinklyftor och mysa ner mig i sängen.. bara sällskapet som fattas! ;) Eller ja, just ja.. katten har jag ju! :)


Hörs imorgon!
Nattinatt!


Kommentarer
Jenny

Hahaha! ;) Det är du som är go ;) <3

2010-12-02 22:08:26
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: