Isbjörnar ute..

Man fryser ju rumpan av sig om man går utanför dörren, eller ja man får ju aällskap av isbjörnarna all fall.. fytusan så kallt det är ute! Nu längtar jag verkligen till värmen igen, vintern är inte en årstid för mig, det bara är så..

Fredag idag, tog lite sovmorgon trots att jag skulle gå upp tidigt idag och ta en morgonpromenad men med kylan utanför dörren så somnade jag om istället.. nyss käkat lunch, hemmaagjorda köttfärsbiffar, potatis & gräddsås. Lider just nu av lite matkoma, förstår inte varför man ska ta den där sista tuggan för.. det står mig upp i halsen! :)

Ska dansa in i duschen och fixa mig lite, sen åka till Hedemora och hämta bästa syster! ♥


Hicka från helvetet är på besök.. suck!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: