Frusen..

Är riktigt kallt ute idag, nästan sjutton minus.. fryser redan och jag har inte varit utanför dörren än och vet inte om jag har nån lust med att gå utanför dörren heller, haha! :) Skulle vara skönt att bara pajsa omkring i mjukiskläder och duntofflor här inne i värmen, kolla OC och äta apelsiner till frukost, lunch & middag! :) Men det går ju inte, såklart.. nåt annat lär man väl engagera sig i att göra, tror jag.

När det är så här kallt, vill jag ha en sån här och bara mysa omkring hemma..

                                               OnePiece BigPrint Green



Såhär närmare jul börjar man fundera mycket på sina vänner & familj, dom som alltid finns där och dom man uppskattar mest.. jag har inte så många guldkorn i mitt liv men dom jag har är dom bästa som finns och jag är verkligen glad att ha er i mitt liv för vad skulle jag göra utan er? :) ♥ Tack för att ni finns!



Jag fattar inte riktigt, vad är det med mig och den där tanken som cirkulerar runt runt i mitt huvud.. jag får den inte ur mitt huvud och jag blir inte klokare av att ha den där! :) Inte lätt..


Kommentarer
Jenny

DU är KÄR! :)

2010-12-02 20:21:12
Sara

Svar: Haha, no way! Jag är inte kär! ;D

2010-12-02 21:47:12
URL: http://sarar89.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: