Underbara tisdag!

Igår var en kanon dag,
var längesen jag kände mig så glad! :)
Finns mycket som gör mig glad,
men just igår var det mycket känslor inom mig :)
Kan man spricka av glädje? :)
I så fall var jag nog påväg och spricka igår.

Sitter hemma hos pappa och väntar på Bästa,
snart börjar vårat äventyr till storstan..
Dags för ytterligare en arbetsintervju
för Fröken Romppainen,
håller tummarna och hoppas det går bättre den här gången :)
Fast du sa att det kommer gå bra,
så då gör det det! :D

Nerverna håller sig lugna än så länge,
hoppas dom gör det hela tiden.
Men med sällskap av Bästa & Nicke så
kommer jag nog inte hinna tänka så mycket! :)

Dags att göra sig iordning,
blir snart hämtad! :)

Ha en bra dag vänner!
Sprider lite glädje till er också! :D
PÖSS


Kommentarer
Jeeeeeeenny!

;)) man blir verkligen glad av att läsa detta BÄSTA du! :) <3<3

2010-08-04 11:46:13
Sara

Du är bäst du! :) <3

2010-08-04 20:32:21
URL: http://sarar89.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: