Matt i pälsen..

har länge känt att jag är påväg att bli förkyld
men det vill aldrig bryta ut riktigt.
Halsen gör ont till och från, nyser konstant och
känner mig allmänt matt.


Tisdag idag,
inte gjort så mycket..
Kurerat mig,
tog en promenad i morse..
Vilket jag ångrar för jag känner mig ännu mer matt,
borde nog hålla mig lugn och vila
men det är svårt när man äntligen
känner att man kommit igång med hurtandet igen..
Men det är som vanligt,
när motivationen infinner sig,
så blir man krasslig!
Skit!

Är hos pappa en sväng,
han är också krasslig och nog jag som smittat han, ooops!
Ska snart möta Sandra på stan,
för sällskap hem! :)

Ikväll när bästa slutar jobbet, ska vi ses..
Äntligen!
Från att ha träffa varandra varje dag i typ tre veckor,
har vi nu inte träffats på nästan en vecka..
Skandal! :)


Efter jag samlade mig mot att ställa frågan,
så känns det som allt plötsligt blev mer komplicerat än vad det
redan var innan..
Funderarn är i farten igen,
måste sluta & lära mig att inte fundera så mycket.
Inget blir bättre
och ofta tänker man sönder allt!

Umgås lite med papsen innan jag beger mig hemåt! :)

Ha en bra tisdagkväll! :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: