Jaaaaa!

Jag blir nog av med lägenheten tidigare än beräknat,
kanske redan till helgen..
Skönt, en sak att pricka av på "att göra listan" :)

Idag är det den 5 augusti och Sandra fyller år,
grattis på henne! :)
Inte så mycket planer för dagen,
tog en powerwalk i morse men är alldeles för
mör i kroppen..
Finns ju en anledning till det,
bilresan igår.. Eller? :) Haha!

Glädjen jag känner inom mig finns fortfarande kvar,
som jag skrev igår så spricker jag nog snart av glädje..
Känns som om allt bara blir bättre och bättre! :)
För bra för att vara sant kanske? Hmm..

Förresten gick arbetsintervjun igår kanon bra,
jag är riktigt nöjd och nu håller jag både tummar & tår! :)
Tack för sällskapet igår.. Jenny, Nicke & Jonte!

Nu ska jag ta och göra nån nytta,
börja packa ihop mina saker i lägenheten kanske? :)

Ha en bra dag!
PUSS


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: