Pucko!

Vem fan börjar borra klockan 7 på morgonen?
Blir galen,
vaknade med huvudvärk och det blir ju inte bättre av borrandet!
Förkyld har jag blivit också,
eller så är det pollen som jag reagerar på..
Suck!
Nu kommer man vara konstant snorig,
hela våren..Apoteket lär besökas!

Idag är det måndag,
en ny vecka..
Solen lyser in genom fönstret,
det är väl nåt som kan få en på bättre humör :)
Inga planer för dagen,
njuta av solen & värmen :)

Valen i livet är många, jag är glad att jag gjort
det här valet och det är inget jag kommer ångra.
Jag mår bra nu,
jag är glad och har underbara vänner & familj! :)
Lev livet här och nu,
imorgon kan det vara försent.

Ha en bra dag i solen vänner,
njut!
Puss & Kram


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: