Kräfta, Rudolf med röda mulen.. ja, kallade vad du vill..

Dom senaste dagarna i solen
har gjort mig till kräfta i ansiktet
& det svider som fan!
Som vanligt när jag vistas i solen! :)
Ser konstat generad ut, haha!
Hoppas det går över fort,
för så här vill jag inte se ut :)

Fredag idag och först fanns inte några planer,
sen blev dom många...
Oj, hur gick det till? :)

Jag är konstant trött, fattar inte..
Pollen på G kanske?
Suck!
Ska man gå och vara konstant snuvig,
och ha rinnande ögon!
Älskar våren men hatar den på samma gång..

Nej, man kanske skulle ta och fixa lite..
Men all energi försvann,
dags att rycka upp sig antar jag.

Hoppas ni får en härlig fredag,
njut av vädret!

Pöss & nyp i stjärten! ;)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: