Drömmar..

Jag har många drömmar här i livet,
men vet inte riktigt vart jag ska börja.
I vilken ändå börjar jag?

Känner att jag verkligen har motivation
till så mycket men det tar stopp för
att jag inte vet vart jag ska börja.
Vet att jag har hela livet på mig att
uppfylla mina drömmar men man vill väl
börja nånstans?

Idag är en bra dag, jag skiner lika
mycket som solen :)
Känner att allt ordnar sig bara man
vill, gäller bara att ha tålamod och
inte ge upp så lätt.

Jag är nöjd med mig själv, mina vänner,
min familj.. allt runt omkring mig!
Det kan inte bli bättre, eller det kan det
det väl men jag är nöjd som det är nu :)

Våren har verkligen kommit till oss nu,
snön har smält bort och jag har hittat
tussilago. Vårtecken! :)
Man blir så glad, snart sommar & sena
sommarkvällar!

Nyss ätit lite lunch med papsen,
tack för lunchen pappa :)
Ska snart ta mig en promenad i solen,
ska bara låta maten sjunka lite.

Ha en bra dag, ta hand om varandra!
Puss & Kram



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: